Pulma muusika

Mõned head palad, mis sobiks pruutpaari õnnitlusele taustaks VÕI siis pruutpaari avatantsuks.

  1. Amazing Grace
  2. Celine Dion - Sest sa armastad mind
  3. Sting - iga hingetõmme
  4. Kenny Rogers - ma allways armastan sind
  5. Kenny Rogers - Kui mees armastab naist
  6. Wet Wet Wet-Armastus on kogu
  7. Michael Buble - Ei saa aidata armumine
  8. Midagi muudame minu armastust
  9. Ronan Keating - Time-ajalt
  10. Roxette - See peab olema armastus
  11. Vahel armastus lihtsalt ei piisa
  12. Spandau Ballet-True
  13. Yazoo - Only You
  14. Joe Cocker - Up, kuhu me kuulume
  15. Blacky - Leegionride meelt Nii
  16. Alen VEZIKO - Ei Ole öeldud Lihtsalt tuulde
  17. Ma Tahan OLLA Öö
  18. Ewert ja kaks draakonid - Theres ainult armastusest
  19. Liisi Koikson, Marko Matvere - Tuulevaiksel ööl
  20. Valmer Luks - Vt Ongi näha
Head laulud Veel
  1. Emilia - Big suur maailm
  2. Leann Rimes - Kuidas elada
  3. Marlon Roudette - Armastus on valu
  4. Kamakawiwoole - Over the rainbow
  5. Celine Dion - Mu süda läheb
  6. Yiruma - jõgi voolab sinusse

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Kui leidsid minu blogist midagi asjalikku, siis ära jäta seda ütlemata :)